‘Lif modelleri’ Kategorisine ait yazılar çimen lif

15 Kasım 2011 Salı

‘Lif modelleri’ Kategorisine ait yazılar

Bu modeli başka bir yerde kullanmayı düşünüyorum.orjinal bir fikrim var ama fırsat bulup ta yaparsam tabi…Yapılışını soran olursa anlatabilirim.

Harika en yeni süperr lif modelleri…

Bu lifi yapalı ve resimleyeli uzun zaman oldu ama bir türlü resimleri düzenleyip yayınlayamamıştım. Nihayet düzenleyip açıklamalarıyla birlikte ekleyebildim. Gecikme için kusuruma bakmayın lütfen. Bu lifleri örmesi çok zevkli oluyor, çabuk bitiyor çünkü. Şimdiden kolay gelsin arkadaşlar. İlk önce 3 zincir çekerek başlıyoruz. 1.zincirin dibine batarak 3 kez uzatarak bir fıstık yapıp bağlıyoruz. Üzerine...

benekli lif örnekleri,lif modelleri

SAKALLI İPLE LİF MODELİ VE YAPILIŞI 44 ilmek tekli veya çiftli lastik olarak başlıyoruz ve 15-20 sıra kadar lastik örerek sakallı ipimize geçiyoruz.yanlardan her sırada 1 er ilmek artırarak 50 ilmeğe ulaşıyoruz.istediğimiz bir deseni lifin ortadan katlayıp ayarlayarak lifin bir tarafına veye her iki tarafında olmak üzere başlıyoruz.desen bitene kadar 50 ilmek olarak örüp daha sonra her 2 sırada bir yanlardandan ve...

tatildeyken çekmiştim bu el örgüleri’ni.sırası geldi yayınlıyorum.çok güzel değilmi.saksıda çiçek motifli bir lif örneği.

Örgü Lif örnekleri ‘ni büyütmek için resmin üzerine tıklayınız gelin damat modelli lif örnekleri.dikkat ederseniz gelinin belindeki kuşak bile düşünülmüş. bir gelinlik kızın çeyizine uygun olmazmı sizce.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Dantel oya örgüleri Copyright © 2011